BEN X izle

[postlink]http://netdefilm.blogspot.com/2010/07/ben-x-izle.html[/postlink]


-Ben X 2007 Belçika,Hollanda / TÜRKÇE DUBLAJ-
IMDB Puanı: 7.6/10
Tür: Dram, Psikolojik

Yönetmen: Nic Balthazar
Müzik:Praga Khan
Süre:1 saat 33 dk
Oyuncular: Greg Timmermans, Laura Verlinden,
Jakob Beks, Johan Heldenbergh
Ben, yalnızlığı tercih eden Otizm hastası bir gençtir. Dış dünya ile bağlantıları zayıf olan Ben, günlerini sürekli internet üzerinden Archlord adlı oyunu oynayarak geçirmektedir. Bu online oyun içinde oldukça güçlü bir karaktere sahip olan Ben, gerçek hayatta da bu şekilde olmanın hayalleri ile yaşamaktadır. Dış çevre tarafından sürekli alay konusu olan bu genç, internetten tanıştığı Scarlite isimli kız ile bu kaderi yenmeye çalışacaktır…
Psikolojik dram türünde, orijinal konusu ve şaşırtıcı finali ile akıllarda yer edinmiş olan BenX filmi, oldukça olumlu notlar alan bir yapım. Sizlerin de izledikten sonra film hakkındaki görüşlerinizi bekliyor ve iyi seyirler diyoruz. Aynı zamanda, Otizm ile ilgili, bir diğer önemli yapım olan temple grandin filmini de izlemenizi tavsiye ederiz.






0 yorum:

Yorum Gönder